söndag 15 juni 2008

Antagen utmaning

Som vandrar runt fann jag hos http://trerumochkok.blogspot.com/

1.Vad gjorde jag för 10 år sedan? - Nyss hemkommen från en resa till Cypern med hela familjen (föräldrar, syster och hennes familj, sambo och två små). Hade just börjat jobba i Luleå och börjat en ettårsperiod av pendling 2x14 mil /dag... Väntade på att bli gravid men ännu ingen bebbe i magen (men om några veckor skulle vi få det besked vi väntade på!)
2. Fem saker på min "att göra lista" - Måla huset, Köra en miljon vändor till soptippen med trädgårdsavfall, plantera fler växter ute, hitta gardiner till vardagsrummet och frisera vovven
3. Godis jag gillar- choklad, helst vit, M-kulor
4.Saker jag skulle göra om jag blev miljonär - Jobba mindre, motionera mera, anlita hantverkare till att fixa tak och badrum, åka med barnen till Paris
5.Platser jag bott på - Hos mina föräldrar, i uthyrningsrum (gymnasietiden), diverse lägenheter runt om i hela stan och nu sedan -90 i min villa

Ta gärna utmaningen vidare!!

Inga kommentarer: