tisdag 24 juni 2008

Ordning och reda på snyggt vis

En liten "före och efter"..




Jag har en tid sneglat på medicinlådan från Bruka Design och nu när inredningsaffären har 20% på hela sortimentet kunde jag inte låta bli. Visst är det lite snyggare än min gamla överfyllda plastlåda?

Nu måste bara följden bli att övriga hyllor får en uppfräschning också!

I går kväll prövade jag att baka cupcakes från http://livetibyn.blogg.se/ Hade ingen Bailys men däremot Dooleys och det gick också bra! Skyndade mig att frysa in dem!

I kväll blir det "Sex And The City" med vänninorna, först en latte och lite skvaller... Ser fram emot det!!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Vad snyggt det blev med medicinlådan. Skulle gärna ha en sådan jag med.

Kul att du provat baka cupcaksen, hoppas dom smakade.

~Livet i byn