onsdag 26 augusti 2009

Mera blommor!


Känns som om större delen av mina inlägg senaste tiden handlar om blommor och sjukvård.. ; )
Men jag vill så gärna visa och spara alla vackra blommor jag får!
Har inte fått många buketter tidigare och nu har jag haft färska blommor i över en månad! I måndags var första gången jag fick två buketter samma dag, annars har det varit så tur att jag fått en ny så snart den senaste börjat se lite ledsen ut.
Nu har jag (återigen) fått ett datum för start av cellgiftsbehandlingen, det blir på tisdag 1 sept. Känns givetvis mycket oroligt eftersom ingen kan förutspå hur jag kommer att må under behandlingen, men samtidigt är det lika bra att komma igång så att jag får "göra bort" det oundvikliga eländet! Det är bara att hålla tummarna för att jag kan känna mig hyfsat pigg och slipper illamående och blödningar!


1 kommentar:

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Underbart vackra blommor!
Jag håller alla tummar som jag kan hålla för att allt ska gå bra!

Stor kram
/Helena