onsdag 19 augusti 2009

Dolda kameran?


Man börjar fundera om jag är utvald till en ny grym version av "Dolda Kameran"!?!
Eftersom jag fortfarande inget hört från lassa (förutom en kallese till provtagning i brevform) så ringde jag i morse upp mottagningen. Telefonsvararen lovade att jag skulle bli uppringd kl 11.00 så jag skyndade mig ut med Dixi och placerade frk F som telefonpassare.
Kl 13 hade fortfarande ingen ringt - så jag åkte dit!
"Oj vi har visst inte lyssnat på telefonsvararen idag!"... Och några besked fanns inte heller att få. Nu har jag fått ett nytt löfte om att få besked om behandlingsstart på tisdag nästa vecka.
Det visade sig också att läkaren totalt glömt att registrera min sjukskrivning.... Så jag har haft semester och sedan arbetsvägrat de senaste två veckorna visar det sig...
Tror snart jag beställer ett "do-it-yourself-kit" från nätet och fixar cellgifter och transplantationen hemma i köket...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, det är ju helt otroligt vilket slarv! Man säger ju ibland, att man skall vara frisk för att orka vara sjuk.