lördag 8 augusti 2009

Åh vilket väder vi haft de senaste dagarna! Nu har man äntligen fått chansen att få lite färg! I går åkte jag o flickorna till en havsstrand med en väninna. Det var faktiskt så varmt att jag vågade doppa mig!
När vi kommit hem fick jag ett blombud igen!! Två gånger samma år - till och med inom 2 veckor!
Det var den här vackra buketten och en ask fin choklad från mina härliga jobbarkompisar! -Man blir lite rörd....
Idag startade vi på fotbollsplanen då frk F spelade match kl 11. Hon var målis i första halvlek och var jätteduktig och räddade många målchanser, i andra spelade hon ute och gjorde 2 mål! Gissa om mamma var stolt! -Och gissa om hon svettades i värmen... ; )
Här hemma avslutade M sitt jobb med att måla det nya innertaket på altanen. Han var rätt less eftersom det behövdes 3 varv och det är ju inte så lajbans att måla tak underifrån.. Som ni kan se blev även hans bleka lekamen vitmålad fläckvis..

,,

Inga kommentarer: