onsdag 29 april 2009

Trött...


Jag är såå trött så trött... Det är varit "en sån´där dag"... Sovde uselt p g a mitt gamla vanliga näsblod. Brukar vakna när det rinner till men nu vaknade jag inte förrän halva ansiktet och kudden var söliga - gissa om jag skulle kunna skrämma en ev inbrottstjuv!..

Har en begynnande förkylning i kroppen, blir varm, trött och hostar - har varit och hamstrat på apoteket i kväll... Min dator har problem med laddningen och när jag skakade transformatorn skramlade det först, sedan blev det tyst - jag satte i kontakten och såg först en blå låga - sedan började det lukta bränt...

Tre kronor gör en mindre bra insats mot USA - men jag kan inte riktigt föja för jag har slarvat bort mina glasögon! Hittar dem varken i huset eller bilen...

Nej - ikväll är det synd om mig så jag ska ta en Alvedon och sova nu! -Natti

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Men så jobbigt, har du inte fått bukt med eländet ännu? Stackare!

~Livet i byn

Mie sa...

Fy det var verkligen synd om dig... Hoppas idag är bättre! kram!