tisdag 21 april 2009

Resa

Har varit ute på turné ett par dagar igen. Nu var det som tur var bara till grannstaden (14 mil) så jag åkte bil med min kollega från norr. Vi har konferensat två dagar. Det är alltid kul att träffa sina kollegor i regionen och få surra och skvallra lite. Man får en massa idéer och inspiration som gör jobbet roligare när man kommer hem.
I går hann jag en kort shoppingtur före middagen. Mias Lustgård är en av mina absoluta favoriter och där gäller det att hejda sig för att inte köpa mer än man kan ta hem..
Det blev ett brödfat, en plåtask som jag tänker ha te i och naturligvis... - en ljuslykta.. ; ) Bild på ljuslyktan kommer när jag hängt upp den.

1 kommentar:

Helena sa...

Är här för första gången, fin blogg. Vilket mysigt brödfat, ett sånt skulle jag också vilja ha! Kram helena