torsdag 16 april 2009

Long time no see..

Det var ett tag sedan jag uppdaterade ser jag.. Vi har haft påsk=ätit en massa godis och god mat!En hel del sköna skogspromenader också för att uppväga alla istoppade kalorier. Men det börjar vara lite svårt att gå i skogen på skoterspåren eftersom man sjunker igenom helt plötsligt..
I går fyllde frk J 15! Tyvärr hann jag inte fira henne så mycket eftersom jag var i Göteborg tis-ons. Kom inte hem förrän vid 23-tiden, men lite godis och ett paket hann hon i alla fall få. På söndag har vi bjudit in släkten så då blir det frk J:s kalas "på riktigt". På kvällen ska hon också börja sin moppekurs tillsammans med två kompisar.

Vilken skillnad på våren och temperaturen här och i Göteborg! -Oj vad jag frös när jag klev av planet sent i går kväll!Hann med lite shopping i Gbg fastän det var en jobbresa. En blus och en kjol blev det på Zara, och en massa inspiration i inredningsaffärerna.
Jag gillar både hatthyllan och den stora konsolhyllan ovanför soffan på bilderna. Vi får se om det är något att pröva bygga.Tyvärr minns jag inte vad butiken hette.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Kan tänka mig att det var temperaturskillnad. Här blåser det och är kallt.

~Livet i byn