fredag 24 april 2009

Till slut..


Gissa om någon kommer att bli nöjd i dag när hon kommer hem från skolan och ser den här plastkassen på köksbordet...! En D60 har länge varit målet och vi hade gjort upp om att hon skulle spara ihop till halva så skulle jag betala halva. Eftersom pengar var nästan det enda hon önskade på födelsedagen så var hon äntligen framme vid sitt sparmål!

Vi räknade med att åka 14 mil söderut för att shoppa på nyöppnade Mediamarkt men vår lokala butik hade ett lika bra erbjudande så jag åkte dit när de öppnade i morse. Nu kommer vi äntligen att kunna göra lika fina bilder som alla ni andra bloggare - så småningom i alla fall ; )

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh men du ni kommer att ha många fina stunder med den kameran.

~Livet i byn

Vit som snö sa...

Vad kul när man inte bara köper rakt av till barnen, jag tror på att lära dom att lite kämpa krävs för att få det man önskar. Tyvärr är jag ingen mästerfotograf o just nu finns ingen tid att försöka lära mej heller. Får njuta av era bilder då!
Kram Cilla

lolla sa...

hejsan
åhh vad jag blir avundsjuk jag skulle åxå vilja ha en ny kamera.
jag ska kika in hit fler gånger nu och se alla era fina bilder :-)
och höra om ni är nöjda med den.
kram lolla

MO sa...

Åh vad roligt, hoppas ni kommer få riktigt kul med den nya kameran, kram