lördag 4 april 2009

Påsken kryper in..


Nu har jag satt fram lite påskris med de fina äggen jag köpte från anyhow.se. Här får ni också se sideboardet som jag köpte på Ikea för några veckor sedan då jag och syrran åkte upp på en bussresa.

Väggen bakom är lite tom men vi har en idé som ni får se en när det är klart!


Idag har Dixan plågats och badat, blivit borstad och sedan rejält klippt. Lite väl kort men det var medvetet för att förhoppningsvis minska mängden sand som ska följa med in när/om snön tillslut försvinner..


Frk F har haft disco i kväll, nån gång under veckan har jag sagt fel och kallat det fest eller party men det var så fel, så fel.. Discot fick hon ha hos sin pappa, hans hus är rätt tomt eftersom hans sambo flyttade förra helgen så det passade bra med disco i det stora nästan tomma vardagsrummet. Han hade dessutom investerat i en discolampa och rökmaskin så det var succé! Men tre timmar i den ljudnivån är på gränsen till vad man orkar så det var skönt att komma hem till två tonåringar som sitter med varsin laptop och katt o hund som sover...

Inga kommentarer: