söndag 2 november 2008

Utmaning!


Jag har blivit utmanad av Tre Rum och Kök! Reglerna är följande;

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
_________________
M I N A S J U


  1. Jag har hoppat fallskärm! Visserligen tandemhopp men utmaningen var att se om jag skulle våga hoppa ur planet - och det gjorde jag!!

  2. Jag har sett pyramiderna och Sfinxen i Kairo tillsammans med min syster och min mamma, det hade jag aldrig trott! Ett fantastiskt minne för livet!

  3. Jag gick fel och har kissat på herrtoaletten på Formel1 banan i Monza...

  4. Jag äter fiberhavregrynsgröt VARJE morgon

  5. Jag har en svaghet för Jugend

  6. Min fröken presenterade oss för vit choklad i årskurs 4 - och jag blev fast!!

  7. Hösten är min favoritårstid

Utmaningen skickar jag vidare till



  1. Medaljongen

  2. Backebo

  3. In My House

  4. Absolut Guldkant

  5. Hockeyfreaket

  6. My Shabbychic House

  7. Lallis

8 kommentarer:

Anneli sa...

Jag ska försöka anta din utmaning i morgon måste få lite tid att tänka på vad jag ska skriva. Ha en bra kväll

Lallis - liv och leverne sa...

Jag har gjort min.. på ett litet annorlunda sätt, men den är gjord;)

Och så glad jag blir över dina goa ord, vännen!
Kram Lallis

In my house sa...

Hej hopp... Tack för utmaningen,,, =) jag har gjort den innan,,, men de ä ju kul,, så de fick bli en gång till...Hoppas allt ä bra,,, kul att läsa lite extra fakta om dig =)

Kram j

Anonym sa...

Kul att få veta lite mer om dig. Jag gjorde den för någon vecka sedan.

~Livet i byn

Anonym sa...

Jamen jag ser det.....Ska försöka hinna ta tag i utmaningen imorrn...Kul att få läsa lite fakta om dig, kram

Hem och Lycka sa...

Hej, hej, grattis - du vann halsbandet i min tävling! Maila mig på maria@hemochlycka.se och meddela mig dina adressuppgifter så kommer halsbandet snart på posten.

Kallholmen sa...

Det är så roligt att läsa om sju personliga saker. Tack för det.
Carolina

Mie sa...

Ojjj tackar för utmaningen... ska gå hem o fundera:)