fredag 4 november 2011

Snart tillbaks...


När jag blev inlagd i Umeå för snart två år sedan köpte jag ju en liten, liten dator (10" skärm). Jag valde den för att den var lätt att ta med och ha på det lilla bordet vid sängen och för att den hade inbyggd webkamera så att jag kunde ha kontakt med barnen under de veckor jag låg isolerad.
Nu börjar den datorn ha gjort sitt och senaste månaden har den inte alls velat starta..
Jag har bloggat lite med lånade datorer och genom min ifån men det är frustrerande ; )
Nu har jag äntligen fått mig en ny-gammal dator!
Köpte den genom ett företag som heter Reuseit.se De fixar begagnade datorer och säljer vidare så nu sitter jag med min första Mac i knät!
Men det är ju en hel del som ska läras när man bara använt PC tidigare ... så det dröjer någon dag tills jag kommer på alla funktioner ; )



Inga kommentarer: