torsdag 17 november 2011

FIna presenter!

När jag fyllde år för en dryg månad sedan fick jag en ny spis av mina föräldrar. Jag fick välja själv och förra veckan fick jag den levererad. Känns så lyxigt att inte behöva bända upp ugnsluckan med en osthyvel ; )

Dessutom blir allt som gräddas i ugnen lika mycket gräddat - inte kolnat på sidorna och ogräddat i mitten ; )

Istället för guldklocka från företaget i 25-årspresent valde jag ....
... en gräddvit Kitchen Aid! Som jag så länge velat ha - men tyckt att den var alldeles för dyr. Man kunde välja mellan guldklocka, glasserie från Orrefors, pärlcollier, systemkamera mm men det var inget av det som tilltalade mig

Så i söndags blev det premiär för bullbakning med nya blanka redskap!

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

WOW...!! 1000 gånger bättre än en guldklocka :)

Trevlig helg!
Kram Annemari

Ingmarie sa...

Grattis till dig om än lite i senaste laget!!
Håller med dig,vad ska man med en guldklocka till,inga fler timmar på dygnet blir det i alla fall.....

Allt gött till dig från mig!