söndag 6 november 2011

Överraskande Halloween



Nu när barnen är så stora brukar det vara mamma som kryper i säng först av alla på helgerna. Fredagkväll gick jag upp (till mitt sovrum) kring midnatt - men när jag borstat tänderna hörde jag att någon började dammsuga nere!?!... Blev lite irriterad - men tänkte att någon måste ha spillt strösocker eller något liknande eftersom dammsugaren kom fram frivilligt..
Men när jag kom ner på lördagsmorgonen (först av alla så klart ; ) ) så fick jag en positiv överraskning!
- Frk F hade allhellgonastädat och pyntat upp med våra Halloweensaker!
Spindlar i badrummet, en otäck mask som hängde i kökstaket mm ; )


På eftermiddagen åkte vi till kyrkogården för att tända en lykta på mina farföräldrars grav. Det var så vackert med alla lyktor och dekorationer.






1 kommentar:

Mot nya äventyr ! sa...

Hejsan !
Vilken fin överraskning att vakna upp till ! Mysigt med Halloween pynt !
Hoppas du trivs med din nya dator :0) Kram , Helen