torsdag 22 april 2010

Lunch på stan

Idag blev det en tjejlunch på Viking. Frk E skulle egentligen ha varit i hufvudstaden och jobbat och roat sig men askmolnen satte stopp för det. Så hon kände sig lite besviken. Vi funderade på att muntra upp henne genom att göra en Wallmansföreställning - men...det behövs nog en hel del vin till maten om vi ska börja sjunga och dansa på borden ; )
Frk E hade också fyllt "34" igen, så vi tittade in på Spets & Ting för att köpa en present. Det blev en sådan här fin burk från SIA Lustgården. Texten på den var
"filled with lust and love"
så vi funderade om vi skulle fylla den med godis eller kondomer...

Men vi är fina flickor så det här blev det..





2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Och jag min dumma nöt som trodde att det var samma sak...(godis/kondomer)
Haaa!!!!!
Vad blev det i burken???

Kramen!

mo sa...

Haha, jag måste erkänna att jag hade gillat det mest jag med....godiset alltså. Fina burkar, ha en trevlig helg, kramar