fredag 2 april 2010

Back to business

Japp då var det dags att börja jobba igen! Har ju varit sjukskriven sedan den 17 juli (då jag fick min cancerdiagnos) och är egentligen sjukskriven april ut men fick ett erbjudande..
Om jag kunde börja tidigare kunde jag fortsätta mitt tidigare vick och jobba som controller hemifrån t o m augusti! Alternativet hade varit att börja i butik i maj, vilket kändes rätt jobbigt. Både för att jag är så infektionskänslig än och för att det inte är så kul att visa sig utan hår.. ; )
Men jag vågar inte börja mer än 50% än... det får bli en mjukstart.
Ska träffa läkaren den 12 april och ta benmärgsprov för att se om det finns kvar några elaka celler..
Har du tänkt sätta i dig något sådant här i helgen????

Tänker du på "beach 2010".....eller njuter av livet och strunta i formerna - som Razzel?






1 kommentar:

Ingrid sa...

Du är så duktig som orkar börja jobba, men jag förstår att det känns bra att börja hemifrån.

Det blir inget godis för mig, men väl vegetarisk planka och en god smarrig efterätt :0)

Glad påsk!

~Livet i byn