lördag 30 maj 2009

Hufvudstadstripp

Nu har jag och min syster varit i Sthlm ett par dagar. Orsaken var att jag fått en kallelse till Karolinska för att försöka hitta orsak och åtgärd till mina blodproblem. Jag fick lämna prover och fick lite info, men tyvärr visade det sig att mitt blodvärde sjunkit tillbaks till 78 igen så det blev ett litet bakslag..

Men vi hade i alla fall ett par trevliga dagar! Givetvis med fokus på shopping ; ) En del kläder och lite pryttlar.. God mat, godis och ett glas rött hör ju också till en minisemester.
På fredagen var vi riktiga turister och såg på vaktavlösningen vid slotten och strosade i gamla stan. Syster som är hästälskare blev i a f nöjd med ett 50-tal vackra välborstade hästar att sniffa på..
Eftersom jag använder den utmärkta tjänsten Bloglovin ser jag att jag har över 90 intressanta blogginlägg från er alla att läsa i kväll - vilken njutning!!



Inga kommentarer: