tisdag 12 maj 2009

Forts. taket


Takbytet går framåt, baksidan är snart klar. Takkupan ställer visst till mest jobb, övrigt är betydligt enklare och snabbare.

Själv gör jag inte många knop just nu. Förra helgen hade jag näsblod från söndagkväll till måndagkväll och i söndags vaknade jag vid 9-tiden av att det börjat blöda. Tillbringade hela dagen på lasarettet igår och fick näsborren ingentäppt. De diskuterade fram o tillbaks om blodtransfusion eller inte eftersom mitt blodvärde var nere på 78. Men jag fick i alla fall åka hem och ska tillbaks i morrn och kolla hur värdet ändrats. Plockade ur diskmaskinen i em och blev andfådd...Ser verkligen fram emot att åka till Karolinska den 28 maj och förhoppningsvis få en diagnos och medicin!

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Men så SNYGGT det blir!! Det måste kännas som en befrielse att få ett helt nytt tak på huset!? Vi pratar om att bygga till. Det kommer ju att bli ett jättestort jobb med massor av beslut om tak osv... *puh*

Men snyggt blir det!!

:)