söndag 21 december 2008



Sitter i soffan med rosiga kinder! Låter ju bra men känns absolut inte bra... Jobbad i går och var sååå trött när jag kom hem. Åt middag och somnade i soffan före kl 21.... Har frusit och svettats i natt och drömt bizzara drömmar... Låg kvar i den underbara sängen ända till kl 10 - då var Dixi riktigt less! Vi gick en skogspromenad så att hon fick sträcka på tassarna sedan har jag sovit till nu. Vi ska ta en tur runt kvarteret och sedan blir det hopp isäng igen!

Känns inte bra att inte kunna vara på jobbet i morrn, det lär bli en riktigt intensiv dag eftersom så många är lediga och dessutom har löner, barnbidrag och pensioner betalats ut. Men har jag tur sjunker febern i natt så jag kan jobba med en rejäl dos Ipren...

Brr vad jag fryser! Och jag som skulle slå in julklappar, baka och göra julgodis idag... ; (

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dig, jag har också legat och det var en rejält envis influensa och jag är inte helt kry ännu.

~Livet i byn