söndag 27 februari 2011

Länge leve Blocket!!

Jag köpte ju ytterligare en trea Ektorp för att få fler sittplatser i vardagsrummet - men ändå händer det att vi får bära in köksstolar för att rymmas... Visserligen har vi ju stora Göteborg men de som sitter där hamnar lite utanför gemenskapen - så det är mest Razzel som tillbringar livet i den soffan.


Plus att jag saknar att krypa upp i en fåtölj och mysa med en ny tidning och en kopp kaffe.. Så det blev Blocket för Göteborg. Jag köpte den ju också via Blocket och förnyade med nytt överdrag från Bemz.


Ikea samarbetar ju med Blocket på sidan Livet Hemma och där annonserar man dessutom gratis om man är medlem i Ikea Family!


Så fredagkväll annonserade jag ut soffan, lördag var den bokad och nu är den hämtad! -Alla nöjda! -Visst är det smidigt - och naturvänligt!!


Ett par fåtöljer ska det bli - förmodligen, förhoppningsvis via Blocket - men tillsvidare har min gamla favorit hittat upp ur källaren ; )




1 kommentar:

becca sa...

Hejsan!
Oj så fort det gick med soffan, kul!
Kul också att du vill vara med i min utlottning.
Ha en bra dag, kram Rebecca.