fredag 21 maj 2010

Nytt på väggen

Jag har länge känt att Twin Towers-tavlan är lite för dominerande i mitt vardagsrum. Så när exet behövde något på väggen i sin hall skänkte jag bort den. När jag skulle beställa en 3D affisch till frk J, givetvis med Twilightmotiv ; )
så hittade jag fina bilder med fjärilar på. Köpte ramar och passepartout på Gallerix.
Hittade inte riktigt den ram jag tänkt mig så det fick bli guldramar som målades vita med grundfärg, för att sedan...

..bli shabbade med sandpapper för att få den "rätta looken"..



4 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Så himla fina tavlor! Var beställde du affischerna?
Vardagsrummet blev kanonsnyggt - mycket bättre än den svarta tavlan du hade innan.

Kram Annika

Ingmarie sa...

WoW!
Ett heltnytt rum!!
Du har verkligen sinne för detta...

Fortsätt att inspirera!

Kramen

simone sa...

Det var verkligen vackert! :)

Tjärnlund-Lindgren sa...

Ja bordet blev mycket finare hos dig :) Tycker jättemycket om det vita skåpet. Har själv två omålade, ska jag måla eller inte, det är frågan.