tisdag 25 maj 2010

Nytt att njuta av

Nu har min nya bok från Bokus kommit! Anna Örnbergs Inred lantligt inne & ute!
Jag har hennes Inred och dekorera ljust och lantligt sedan tidigare. Den har jag bläddrat mycket i! En riktigt bra blandning av inspiration och praktiska råd om hur man trycker på tyg, målar och shabbar möbler mm. Hoppas att nya är lika härlig!
I morrn åker jag och min syster till Stockholm. Vi kom överens om att vi skulle unna oss en lyxresa när jag var frisk nog att få åka flyg igen (med tanke på immunförsvaret). Det har ju varit en minst sagt tuff vinter för oss bägge...
Vi ska äta gott och se REA på Hamburger Börs i morrn kväll det är det enda som är bokat. Sedan får vi se vad vi hittar på. Vi ska stanna till lördag så vi kan chilla rejält!


2 kommentarer:

stonelake sa...

Jaa, vi ska chilla ordentligt o bara ha det bra :)

Millygarden sa...

Aha den har kommit nu! då ska jag ta och köpa en ja med!

kram Marina