måndag 30 december 2013

Strålande kul!

Dagens arbetsinsats bestod av ett besök på ICA Kvantum - tror aldrig jag sett parkeringen så full! Skulle dessutom lämna några påsar till återvinningen - men flera av de gröna containrarna närmast kräktes ut pappersförpackningar och plastsaker...

Inne på ICA gick alla lätt desorienterade med listor i hand - även jag...
Det verkar som om nyårsmiddagen för de flesta innehåller ingredienser som sällan finns hemma eller sällan köps in - så vart de finns i butiken är ett mysterium ...

Nåväl nu är jag hemma - och min inköpslista var visserligen lång men det konstigaste jag köpte var passionsfrukter - så det var inte så svårt att hitta ; )


När jag fyllde år fick jag en ljusstake i svart metall. Nu har jag lekt med sprayfärg och fått den lite trendigare - du vet väl att det är koppar som gäller nu !?
Stor risk att fler föremål blir kopparfärgade här - det är ju superkul att måla med sprayfärg!
Dessutom torkar det ju på nolltid!








Inga kommentarer: