onsdag 4 december 2013

Steget före!


Nu ska jag för första gången ligga steget före Göteborgsvädret!
Du som känner till mig vet att jag haft en förmåga att bli kvar i Götet när jag varit på väg hem, antingen har jag fått sitta kvar på Landvetter i timmar, fått åka tillbaks och övernatta i stan eller fått mig till Arlanda och övernatta i bland där och någon gång inne i Sthlm....
Har även fått ta hyrbil från Sthlm (80 mil) p g a sent flyg från Göteborg....

Så i morrn skulle jag flyga med första flyget via Arlanda. Men allt eftersom aftontidningarna skrivit mer och mer om kommade "snökaos" tog jag till slut det säkra före det osäkra och avbokade hela resan.
SAS ville inte säga säkert om de skulle flyga till Landvetter "men det brukar bli inställt" 

Så den här gången vann jag i a f mot vädret 
Anneli -Göteborgsvädret typ 1-9...


Inga kommentarer: