onsdag 1 januari 2014



Hoppas ni alla hade en lika bra nyårsafton som vi!
Jag och frk F var hemma med huset fullt av gäster. Nyårsaftonen inleddes med en rejäl vurpa eftersom en fint lager nysnö dolde isen - ont lite här och där men inget brutet eller stukat - förutom lite självförtroende kanske ; )

Gästerna kom vid 18 sedan var det mat och lekar - och plötsligt var det dags för Jan Malmsjö att deklamera årsskiftet! Vi kikade på rakteter, gick in och surrade en stund och plötsligt var klockan 4!
Hur gick det till??

Det här var första gången jag inte firade 12-slaget med frk J - men både hon och sonen har ju funnit kärleken under 2013 så det är klart att mamma får komma på andra plats ; ))

Sonen är hemma från Borlänge över julen och just nu är även hans flickvän här, hon åker till Stockholm på fredag och sonen får jag behålla till på söndag - känns redan gruvsamt att han ska åka. Men det är ju i alla fall hans sista termin så om jag har tur flyttar han hem om några månader - men man vet ju aldrig....
Nu har jag semester några dagar till, sedan ska jag återgå till mitt ordinarie arbete, efter att ha varit utlånad i drygt ett år! Känns lite konstigt....

Inga kommentarer: