lördag 20 november 2010

Inte som jag tänkt mig..

Idag hade jag tänkt vara fiffig och tjuvstarta med juldekorationerna. Skulle sätta upp alla beslysningarna ute och lite bonader inne.
Började dagen bra med en riktig långpromenad i skogen, gjorde lunch och sedan...
...när jag skulle plocka in i diskmaskinen gick ryggen av!
Jag brukar, ta i trä, aldrig ha problem med ryggen men nu känns det som om någon karvat med en rostig morakniv i svanken.
Bara att glömma julbelysningarna som jag hunnit ställa fram i hallen...
Kröp i hop i favvofåtöljen med en Damernas Värld istället och hittade denna fantastiska skapelse; Vinterkappa från Odd Molly! Visst är den fantastisk?!
Tyvärr är prislappen närmare 8 papp... -skulle aldrig tänka mig att betala så mycket för ett plagg men har man tur kan den ju dyka upp i rätt storlek på Tradera nästa vinter!






1 kommentar:

Ingmarie sa...

Menar du allvar med kappans prislapp?Det var bland det värsta jag hört...8 lakan!
Det kanske går att pynta till den gamla,använd lite av julpyntet efter julen vet jag!Haaa!!!

Kramen o hoppas ryggen snart blir som vanligt igen!