fredag 27 augusti 2010

Grandma´s

När vi var i Göteborg besökte jag givetvis min favoritbutik; Barnen, som aldrig varit där förut, sa genast: -Det här var en riktig "mamma-butik" ; )
Det finns så mycket man bara vill ha! Från Bruka Design, Matheus, YankeeCandle mm och en del pryttlar av egen design.


Jag köpte ett doftljus från hyllan här ovan till min syster eftersom de ställde upp som hundvakter. Jag fick det fint inslaget efter konstens alla regler och i en söt papperspåse. Tyvärr jobbade hon när jag kom för att hämta Dixi så jag tror paketet var öppnat innan hon hann hem...


Den här hatthyllan är av deras egen tillverkning och jag har visat den tidigare. Skulle så gärna vilja ha den övre till min hall. Ska kanske försöka bygga själv?... Det är ju lite knepigt att ta hem en så stor hylla från Götet vare sig man flyger eller åker tåg
Vill du kika på webben har de en hemsida här, men tyvärr ingen webbutik - än i alla fall



1 kommentar:

Mycket annat & lite betong sa...

Hatthyllan var fin men din lilla hylla i hallen var minst lika fin. Snyggt med målningen och kul att använda det man redan har. Du kanske kan snickra en hatthylla och måla på samma sätt.

Trevlig helg!
Agneta