fredag 11 januari 2013

I stimmet

Har hamnat i ett stim av synkronicitet! 
I går till lunchen klagade jag på mitt VISA-kort som börjar vara uppnött, det är svårt att se siffrorna på kortet eftersom färgen är helt bortskrapad.
Sedan pratade vi om en gemensam bekant som inte hört av sig på länge.

Ett par timmar senare upptäcker jag att jag glömt mitt VISA-kort i en parkeringsautomat och måste gå in på banken och spärra och beställa ett nytt.
Kommer senare hem och finner ett brev från den vi talade om i brevlådan!

Och i afton gick frk J till Konsum för att handla lite till middagen och jag skämtade om att hon skulle köpa en flaska rött vin där. 10 minuter efter att hon gått ringer det på dörren och där står en man med en flaska rött vin i handen... -Den skulle jag få som en gentjänst!

Så om förra året var ett år av sorg kanske detta blir ett av synkronicitet?! -Det vore spännande ; ))



1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Klart att detta året bli bättre, och med tanke på ditt inlägg verkar det börja himla bra...! Spännande :-)

Må så gott!

P.S Ja, det ska bli riktigt skoj att lära sig på riktigt...ja, sannerligen :-)

Kram!