torsdag 3 maj 2012

Min dröm....

Mina barn har mycket svårt att förstå att en av deras mors högsta önskningar är att få en ny kyl - särskilt eftersom det inte är något fel på den befintliga...

Men min dröm är en bullig kyl/frys från Smeg - i cremefärg! Tänk dig den fristående i köket....mmm  ; )

Så i måndags fick jag se att rea-sighten "members.com" skulle ha rea på Smeg-produkter kl 12.00
Jag satte larmet på mobilen för att inte missa - och - ja - den fanns där ....
-men bara i klara färger  ; ((     Röd, svart, blå.... 
Men i o f s var det också en lättnad. För även om det var en rejäl prissänkning så kostade den 14.347:-
-ordinarie pris hos Bagararen & Kocken är 17.245:- 

Och vart skulle jag hitta 14 papp???? Puh - skönt nu slapp jag i alla fall gräma mig för att jag missat chansen och får i stället hoppas på att vinna på "halva-potten"-lotter nästa hockeysäsong - för då vet jag vart pengarna ska gå!

Håll tummarna för mig ; )

Inga kommentarer: