måndag 16 januari 2012

Rodnar...

Oj nu får jag skämmas lite......
Det har ju gått jättelänge sedan jag skrev något senast!
En stor orsak till det är nog att jag börjat om i butiken igen, efter att ha jobbat hemifrån under några år - en viss skillnad!!
Visst var det stressigt när jag slutade där, men nu är tempot betydligt högre. Alltid flera på kö trots att vi är full personalstyrka. Inte en lugn stund från det att vi låser upp dörren fram till en halvtimme efter att vi egentligen stängt.
Hade lite tur och fick axel och ryggmassage förra veckan - tjejen som knådade min rygg klagade på att alla muskler i nacke och axlar var stenhårt spända....

Sonen har äntligen fått ett "riktigt" (inte ferie) jobb! Lite kul är det att han kommer att jobba med support för mina kunder! Så nu kan vi snacka stödsystem hela kvällarna! ; ))

Inga kommentarer: