tisdag 3 januari 2012

Gott Nytt År!

Gott Nytt År allihop!

Hoppas ni fått ett bra avslut och en ännu bättre start!

Vi följde traditionen och firade med familjen K, i år hemma hos oss.
Det är rätt lugna firande med god mat, onyttigheter och spel eller lekar. Ingen av oss hade några raketer - men bor man mitt i stan är det bara att gå ut och njuta av alla fyrverkerier och ljuslyktor som seglar ut på himlen. Det var lite spännande att se hur Milo skulle reagera på alla smällar - men som tur var reagerade han inte alls! Tyckte bara att det var festligt att få springa lös ute mitt i natten ; )
I "värdinnegåva" fick jag den här söta asken av fru K. Hon har gjort den själv - vilken gör det ännu roligare att få!
Och naturligtvis bjöd vi också in Jan Malmsjö att fira med oss... ; )

2 kommentarer:

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Hemma hos Razzel!

Hur mår du nuförtiden?

Ja, dessa händelser som när min pappa åkte in akut för bröstsmärtor får en ju verkligen att inse vad som är viktigt. Ska påminna min man om detta, den dagen stoppet i toan är ett faktum...

Med pappa är det dessvärre inte bra. De fann ingen hjärtinfarkt men däremot metastaser i skelettet.

Kramis Fröken Vit!

Ingmarie sa...

Det har i alla fall börjat bra detta nådens år 2012.....tror jag?
Skansen o traditioner har jag faktiskt aldrig haft eftersom jag sover som bäst vid tolvslaget!Haaa!!!

Kramen på sig du goa!