fredag 25 mars 2011

Nu är den min!!!

"Minnesgoda läsare" kanske minns att jag bloggade för några månader sedan om Odd Mollys Swain Tweed Coat?.. Jag såg en bild av den i Damernas Värld och tyckte att den var fantastiskt vacker. Tyvärr var prislappen alltför fantasifull för en ensamstående trebarnsmor - men drömma kan man ju alltid ; )
Men det kanske ligger något i budskapet i "The Secret" - för nu hänger den i min garderob!! Kolla detaljerna! - Fransar på fodret...
Pärlfransar på knapparna...
Underbara broderier på både fram o bakstycket...
Tack för Tradera! Vilken underbar uppfinning! Mindre än halva priset - och helt ny! Nu är det - nästan - så att jag längtar till vintern...



3 kommentarer:

Tjärnlund-Lindgren sa...

Himmel vilken lycka! Annat är min onepice. Den där kan du lätt gå med till brevlådan va?

Hemma hos Razzel sa...

Ante; Ha ha! Klart jag tar den till brevlådan, betydligt "chickare" än morgorock eller one-piece.... ; )

Anonym sa...

Hej, är du intresserad av att sälja swain tweed coaten och den är i storlek 2 eller 3 hör av dig till mig, jag betalar bra.
sannahedlund@live.se