lördag 18 december 2010

Glitter och glimmer...

Har varit i hufvudstaden några dagar. Tanken var att delta i en teamträff på onsdagen och flyga hem efter lunch på torsdagen.... Men som många nu vet går mina resor sällan som tänkt... Det kallades snökaos men som norrlänning kallar jag det lätt snöfall...
Men det innebar att min hemresa blev 25 timmar försenad, de flesta av dessa tillbringades på Arlanda... - snacka om bortkastad tid...

Men jag hann i alla fall in till min favoritbutik i Sthlm; Ambiance

Nu är det så att den lilla butiken ligger lite undanskymd på Bryggargatan, en tvärgata till Drottninggatan - och jo - det var där själmordsbomaren dog förra lördagen..
Tjejerna i butiken berättade att de haft fin julförsäljning fram till dess. Efter bomben har kunderna helt försvunnit! Visst låter det konstigt - rent statistiskt borde det ju nu vara en av de säkraste platserna i Sthlm ; )
För min del blev det några fina nysilversaker till min ljusbricka!



1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint, trist att du fick bli kvar i Stockholm så länge och som du skriver helt bortkastad tid, hade varit bättre att de sagt att vi testar i morgon istället ;o)

Ha en fin dag!
Kram/Lena