måndag 23 februari 2009

Mot nya mål!

Det här är sista veckan på ett bra tag som jag jobbar där jag varit sedan frk F föddes för snart 10 år sedan! När jag började om att jobba efter sjukskrivningen fick jag efter några dagar en förfrågan om jag var intresserad av ett vikariat på några månader som controller (ekonom - därav bilden ovan) - jag svarade ja på en gång! Känns jätteroligt att göra något helt annat, och jättekonstigt att helt släppa kontrollen över semesterplanering, kommande kampanjer o s v.... det är nog rätt nyttigt för mig..
Kommer att jobba hemifrån, till att börja med i alla fall. Vi får se om jag blir less att sitta själv. Men som tur var har jag er lunchkompisar som alltid ställer upp! ; )

1 kommentar:

In my house sa...

Nämen oj,,,, det där med Snuffe look a liken ;) va de en jack russel och tibbe!!!! va kul,,, har aldrig sett någon annan vovve innan. Fast de ä väl från hund till hund hur dom är..... många hundar som inte gillar vissa hundar! Snuffe tycker bättre om att möta stora hundar på våra promenader än små..... har ju med lukter, kön och löper å så, som kan spela in i en hunds reaktion oxå.....
jaja,,, ha de gottit kraaaam josse