måndag 19 januari 2009

Nära till jobbet!

Den här veckan har jag nära till jobbet! Längst till höger på bilden är hemma med kaffe och kaka och längst till vänster på bordet är min arbetsplats med penna, papper och dator! Jag håller på med ett utredningsprojekt till jobbet så jag kan lika gärna sitta hemma. Känns mycket lyxigt men lite svårt att koncentrera sig när barnen börjar trilla in på eftermiddagen..
Jag har också varit på lassa idag för att försöka åtgärda mitt eviga näsblodande. Läkaren hade nog tänkt sig att bränna ett par blodkärl, men när hon viftat omkring med en minikamera i mina näshål (gissa om jag nös!) konstaterade hon att i stort sett alla blodkärl är ytliga och på bristningsgränsen. Jag fick sitta med bedövande bomullstussar i näsan en kvart först och sedan brände hon ett tiotal blodkärl i varje näshål med elektricitet. Man kan tydligen bara bränna ett visst antal på en gång. Där bedövningen tagit kändes inget men där den missat var det riktigt obehagligt.. Nu är det bara att hoppas att det gör någon verkan också! Annars har jag fått ett direkttelefonnummer och löfte om att få komma på en gång..

Inga kommentarer: