onsdag 17 september 2008

Överraskning


Har varit på konferens i huvudstaden ett par dagar. Drygt 200 personer, mycket information och god mat.. Gästtalare var ingen mindre än Lars Lagerbäck -( hade i o f s hellre lyssnat på BengtÅke Gustafsson med tanke på mina intressen) men det var intressant att höra hans tankar om hur man får alla dessa divor att jobba för samma sak (divor var mitt uttryck - absolut inte hans!)
När vi skulle avrunda och avsluta idag fick vi ytterligare en överraskningsgäst! Kika på videon, visserligen inte bästa kvalitén eftersom jag filmat med telefonen men ändå... Orsaken till att han dök upp är att vårt företag är huvudsponsor för hans och Lenas pågående turné/show..


2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, helt otroligt, var precis inne hos Camilla o hon skulle på konsert o se Cold play...jag sa då att jag endast varit på två konserter i hela mitt liv...o det var Orup båda två gångerna..Jag älskar den låten...kul, kramar

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Jag verkligen att hoppas SSK åker på spö idag ;P
Vilken trevlig överraskning på konferensen :)
Ha en fortsatt trevlig helg
/ Therese