tisdag 5 februari 2013

Favorit i repris..

Hade en tid saknat att äga en svart kofta. Brukar undvika att köpa svarta plagg, men insåg att en svart tunn kofta skulle passa till mycket i min garderob.
Jag önskade mig en av tomten - men i mitten av december hittade jag exakt den jag ville ha på Esprit så jag slog till.
Jättenöjd - använde den flitigt kommande veckor, men....
.... så en dag hittade jag inte igen den. Kollade alla garderober, alla tvättkorgar, flickornas garderober, under sofforna o s v. Ringde alla jag hälsat på senaste tiden - men ingen kofta!
Tänkte att den dyker väl upp - men icket!
I dag tittade jag in på Esprit och där fanns den till min förvåning fortfarande kvar - högg en direkt - och fick veta i kassan att de just fått in en ny sändning av den eftersom den var så populär ; )

-Nu blir det spännande att se hur många dagar det tar innan kofta nr 1 dyker upp!

Inga kommentarer: