måndag 29 oktober 2012

Oväntad vinst!


För några veckor sedan skickade vi ett paket till den utflyttade sonen. Det var lite kaffe till maskinen, hembakta kakor, favoritnudlarna som inte finns i Borlänge, en ny tandborste och ett bidrag till matkassan.
I dag fick han ett nytt paket att hämta ut på Hemköp.... Jag fick ett mail där han ifrågasatte vad jag skickat. Blev lite förvånad eftersom jag var helt oskyldig... Då hittade han ett "Grattis till vinsten-brev" i lådan och poletten föll ner för mig....


Den här tävlingen på FB skickade jag in i sonens namn. Minns inte riktigt hur jag formulerade det men något om hur komplicerat det är att ha mamma 80 mil bort helt plötsligt var det - och tydligen hyfsat roligt - för nu fick han täcke, kudde, handdukar och sängkläder för ca 1.000:- !!

Inga kommentarer: