lördag 27 augusti 2011

Mitt nya tidsfördriv!

Jag har varit i Göteborg i veckan. Det är alltid knepigt att få till biljetterna så att det inte blir så mycket väntan. Så jag har hittat ett nytt tidsfördriv i Göteborg; -att gå till Åhléns och prova Odd Molly-kläder!


Det finns ju många som säljer OM, men på de små affärerna känner jag mig stressad. På Åhlens är det ingen som bryr sig när man lastar massor på armen och siktar mot provrummen.


Med tanke på prislapparna blir det inga köp men jag försöker komma ihåg vilka jag gillar så kanske de en dag dyker upp på Tradera eller någon rea!




Här har jag provat Jasmine 3/4 blouse i vitt o rosa. Tyckte den vita var finare på galgen men föll mer för den rosa när jag provade. Vad tycker du?





Det här är Checkout Dress i Vintage Chalk. Jättefin men jag behöver en storlek större än jag provade här - om jag vill kunna röra mig ; )




Och här en närbild på de fantastiska broderierna på favoriten Velourette Plain Dress i Vintage Dk Pink. Här blev jag helt kär! Så mjuk o vacker. Hade jag den hemma skulle jag aldrig ha något annat ; )






Hoppas att en dag hitta den med en prislapp som är treställig!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Du är kalasfin i allt, så snygg velourtunikan var. Odd Molly velour är "to die for"!

~Ingrid