lördag 18 juni 2011

Det ekar...


Nu känns det kalt och tomt i kök o vardagsrum! Vi har rullat ihop mattorna och magasinerat dem i pannrummet för de närmaste månaderna.
Jag fick lära mig, den hårda vägen, för fem år sedan att mattor och valpar inte är någon lysande kombination. Min nya Pappelinamatta fick ett hål av vassa valptänder..
Dixi var ju i stort sett rumsren när hon flyttade in, det lär inte lilla Milo vara ; )
Frk J säger att det känns som om det är julafton i morrn - och jag håller nog med ..
Razzel

1 kommentar:

Tjärnlund-Lindgren sa...

Hej du, ser att ni varit på Guldkvisten och hämtat vovven. Vi har pratat om hund ett tag nu, undrar om det är er nya medlem som var i blocket... och som jag tittat på :) Måste få komma o hälsa på lite kort nångång. Så får du berätta hur det är att ha den rasen.