söndag 10 november 2013

Presenter



Från mina arbetskamrater i butiken och runt om i landet fick jag ett presentkort när jag fyllde år.
Presentkortet var från Butik Udda, en rätt nyöppnad butik med många, många fina saker.

Gick först in en dag för att köpa något men fick gå tomhänt hem eftersom beslutsvåndan blev alltför stor ; )

Så hade jag till slut bestämt mig för att köpa en av Tom Dixons fina ljuslyktor - i mässing såklart -men...

När jag gått runt i butiken blev det ändå inte så: )

Kan ju inte riktigt påstå att jag har brist på vackra ljuslyktor..

Det jag valde blev en liten skål med lock och 


två stjärnskålar - allt från danska Kähler

1 kommentar:

Mycket annat & lite betong sa...

Härligt med presentkort! Men som du skriver, det kan bli svårt att välja.
Fina saker du tog till sist! Särskilt stjärnskålarna tyckte jag om.
Så snyggt erat golv blev! Jättefin färg på det.

Kram Agneta