tisdag 1 oktober 2013

Födelsedagsvecka!

Till slut var det min tur att fylla jämnt...
Dagen började med en promenad i skogen med två så småningom rätt dyblöta vovvar

Sedan kom min mamma som skulle vara hus- och hundvakt och jag och barnen styrde mot Luleå.
Därifrån åkte vi och min syster,svåger och syskonbarn mot solen!

Vi bokade lite i sista minuten och hade inte mycket att välja på. Hotellet verkade jättefint på Fritidsresors hemsida - men man vet ju hur det är - de fotar bästa rummet och resten är inte alls lika bra...

Men...

Vi hyrde en villa och den här fina buketten mötte mig direkt vi kom in! Massor med laxfärgade rosor från mamma och syster med familj!
Allt var minst lika fint som i filmen (klicka här om du vill se)
Vi hade egen pool, diskmaskin och tvättmaskin. Flera badrum och sovrum!
T o m personalen på filmen är de vi träffade där!


Vädret var i stort sett perfekt och vi har ätit gott och haft det sååå mysigt!

Inga kommentarer: