lördag 23 juni 2012

Det kostar...


Jag köpte en ny tröja häromdagen. Provade den hemma i lugn o ro men bestämde mig för att den inte var värd priset, (298:-) så den skulle få gå i retur. Prislappen hängde kvar i nacken...
På kvällen lyxade jag och frk J och gick på fotboll utan att ta med vovvarna. Sonen var hemma så jag tyckte det skulle vara lugnt. 
När vi kom hem kom Milo springandes från övervåningen. Han går ofta till "sin" soffa i mitt sovrum när jag är borta - en trygghetsgrej antar jag...
Senare när jag skulle lägga mig funderade jag varför den nya tröjan låg på golvet.... -Jo, liten hund hade bestämt sig för att äta upp prislappen, men eftersom den var i tröjan gjorde han en liten genväg... ca en kvadratdecimeter stor...
Så nu kan jag varken ha tröjan eller lämna tillbaks den! -Det kostar att ha valp!!

Inga kommentarer: