lördag 10 september 2011

En timme över i Göteborg igen..

Onsdagen tillbringades i Götet. Flygtaxi redan 05.30... Men det gick ändå över förväntan att hålla sig vaken under dagen. Flyget till Sthlm blev lite sent så jag fick springa till Göteborgsgaten som väntade på mig...


På Landvetter på kvällen kom ett besked om att flygplanet som skulle ta oss till Sthlm var försenat...kändes som en riktig deja-vue... Har ju blivit fast i Göteborg två gånger...


Men det löste sig med medvind så jag hann med sista planet hem till Skellet!


Kändes så där att flyga då man just fått veta nyheten om att Lokomotiv Jaroslavs plan störtat.. Stefan Liv har alltid varit en personlig favorit -trots att han spelade i "fel" lag. Jag har haft många diskussioner med min far om Liv som målvakt i Tre Kronor ; )


Men över till det värdsliga så fick jag en timme till förfogande innan hemresan så det blev som vanligt lite Odd Molly-provningar på Åhlens i Nordstan... Förstår inte varför jag plötsligt faller för rosa?! Har väl aldrig köpt en cerise blus någonsin??


Men här tog jag Embroidered Belle Blouse till hjärtat, klicka på bilden och kolla in det fina broderiet på axeln! Den vita Haystack Tunic hamnar också på "vill-ha-listan", medan Remix Blouse och Bakers Cross Tunic icke göre sig besvär ; )


- Eller vad tycker du??


2 kommentarer:

mo sa...

Åh den vita var verkligen supersöt o den klädde dig perfekt...va bra, bara o skriva önskelista nu då :)
Usch ja, jag har aldrig gillat att flyga, o ännu mindre nu, det är för sorgligt, kramar

Helenas Hem -mamma till 5 i dec sa...

Va fin du var i kläderna, helst den vita fastnade jag för!

Hoppas sonen får jobb snart!!! Jobbigt det där. Jag bävar mej för hur det blir med min son som tar studenten i juni.

sv: hahaha jag har också hotat med att gå till pressen och det tog skruv, det fanns helt plötsligt platser på andrahandsalternativet då. MEN då hade vi redan tackat ja till en förskola i stan.

Hoppas att du får en fin fredag!
KRAM