fredag 20 maj 2011

Tillbaks....

Nu har jag tillbaks i cyberspace igen! Förra helgen åkte jag och syster till bästa staden och mådde bra; Finns inget bättre än en tripp till London - enligt mig ; )

När man dessutom kan krypa ihop bakom en sådan här snygging så...
Två damer i London = shopping... Har aldrig besökt så många affärer på så kort tid tidigare ; )
Det kommer fler bilder på inköpen senare, hade bara mobilen med så det blev inte så mycket fotografering på plats.



Den här interiören är från Antrophologie på Kings Road, de har också en butik på Regent Street. Butikerna påminner lite om Indiska, både kläder o inredning, som allt andas miljötänk. Kläderna är dock lite högre kvalité än Indiskas tror jag..

I tunnelbanan fick jag syn på denna skylt som fick mig att le stort... -förra sommaren hade vi, jag och barnen, långa diskussioner om hur Leichester Square skulle uttalas. Tydligen är det fler än vi som funderat eftersom denna jättetavla satt i tunnelbanan.. ; )






2 kommentarer:

stonelake sa...

Satte vi nåt nytt rekord typ? Nåt att skryta med....

Stina sa...

G
Håller med! London är den bästa staden:-)